Stojí na vrcholu potravního řetězce mezi hypervýkonnými naháči. Prvky jako vysoce výkonný podvozek a pohonná jednotka, špičkové jízdní asistenty a nejmodernější elektronika jsou v tomto segmentu naprostou samozřejmostí.
Stojí na vrcholu potravního řetězce mezi hypervýkonnými naháči. Prvky jako vysoce výkonný podvozek a pohonná jednotka, špičkové jízdní asistenty a nejmodernější elektronika jsou v tomto segmentu naprostou samozřejmostí. Motocykl KTM 1290 SUPER DUKE R není nutné představovat. Ale pro tentokrát uděláme výjimku. Představujeme THE BEAST.
MOTOR: |
|
|---|---|
| DRUH KONSTRUKCE | 2-cylinder, 4-stroke, V 75° |
| ZDVIHOVÝ OBJEM | 1301 cm³ |
| VRTÁNÍ | 108 mm |
| ZDVIH | 71 mm |
| VÝKON | 132 kW (179 k) 140 Nm |
| STARTÉR | Elektrický startér |
| PŘEVODOVKA | 6 stupňů, dráp posunutý |
| MAZÁNÍ | Nucené olejové mazání se 3 olejovými čerpadly |
| Primární převodový poměr | 40:76 |
| Sekundární převodový poměr | 17:38 |
| SPOJKA | PASC (TM) kluzná spojka, hydraulicky ovládaná |
| EMS | Keihin EMS s RBW a tempomat, dvojité zapalování |
| CHLAZENÍ | Kapalinové chlazení |
PODVOZEK: |
|
| PROVEDENÍ RÁMU | Mřížový rám z chrom-molybdenové oceli, práškově lakovaný |
| PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | WP APEX USD Ø 48 mm |
| ZADNÍ ODPRUŽENÍ | WP APEX - Monoshock |
| ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU) | 125 mm |
| ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU) | 140 mm |
| PŘEDNÍ BRZDA | 2 x Brembo monoblok čtyřpístkový radiální pevný třmen, brzdové kotouče, plovoucí |
| ZADNÍ BRZDA | Dvoupístkový pevný brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč |
| PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY | 320 mm |
| PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY | 240 mm |
| ŘETĚZ | 520 X-Ring |
| ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ | 64.8 ° |
| Rozvor | 1482±15 mm |
| SVĚTLÁ VÝŠKA | 160 mm |
| VÝŠKA SEDLA | 835 mm |
| KAPACITA NÁDRŽE (přibl.) | 16 l |
| HMOTNOST (BEZ POHONNÝCH HMOT) | 189 kg |